Tuesday, January 08, 2013

Art of Living


..

October 2012 issue of
Vogue features actress Leelee Sobieski and designer Adam Kimmel's stylish Tribeca loft. Now, my kids would be very happy to have their suppers in this dining room. And I could as well live my life in their living room which has dreamy floor to ceiling bookshelves. "It Felt Like a Lifetime" canvas below is a wedding gift from Dan Colen, all the kisses was done by the actress who, as she told Emily Holt, used more than 20 shades of Chanel and YSL lipsticks for the prints.

{Amerikan Vogue dergisinin Ekim 2012 sayisinda rastladigim aktris Leelee Sobieski'nin bu evine bayildim. Su siralar cocuklu ve duzenli bir ev gordugumde gozlerimi alamiyorum! Zira benim bidiklar icine girdikleri tertipli bir odayi yaklasik 6 saniyede dingonun ahirina cevirme potansiyeline sahipler! Ama bizimkilerin asagidaki yemek odasina bayilacaklarini tahmin ediyorum. Yemek masamizin yanina devasal bir zurafa, kanguru veya koala koymak neden aklima gelmedi acaba?! Suphesiz benim icin bu evin en cekici kismi yerden tavana koskocaman bir kutuphaneyi barindiran oturma odasi. Sanatci Dan Colen'nin dugun hediyesi olan "It Felt Like a Lifetime" adli tablodaki opucukler bizzat aktristin kendisine ait. Sobieski bu tablo icin 20 adet Chanel ve YSL ruj bitirmis.}
.
  


.

No comments:

Post a Comment